Kamperen - Reisverslag uit Bahrs Scrub, Australië van Annika Braaksma - WaarBenJij.nu Kamperen - Reisverslag uit Bahrs Scrub, Australië van Annika Braaksma - WaarBenJij.nu

Kamperen

Door: annikabraaksma

Blijf op de hoogte en volg Annika

19 Maart 2012 | Australië, Bahrs Scrub

Hee allemaal, vergeet het elke keer weer. Dan denk ik als ik thuis kom even wat op mijn blog schrijven en dan ben ik thuis en het weer vergeten.

Maar even denken waar ik gebleven ben. Sinds vorige week ga ik 2x in de week naar de sportschool, gewoon om even uit het huis te komen anders zit ik elke middag na school lekke thuis, gaat ook behoorlijk vervelen.

Vorige week zaterdag ben ik met wat vrienden van school naar het strand geweest omdat ze een filmpje voor school moesten maken. Was super gezellig van de film is niet veel terecht gekomen maar was een leuke dag.

Afgelopen weekend zijn we wezen kamperen met de hele familie en een oom en neefje. Het was zon 3uur rijden naar het westen, een klein beetje het land in maar de outback kan ik wel vergeten dat is zoooooooo ver weg. Maar het was wel lekker om even het huis uit te zijn. Toen we thuis kwamen hebben we gelijk onze tickets voor Melbourne geboekt, jeaaahh!!! En van de week even proberen tickets te boeken naar Cairns met mama; )

Weetje wat toch wel heel raar is dat je gewoon in het engels aan het denken bent en dan bedenk je ohh ik moet dit nog aan papa en mama vragen of vertellen aan iemand en dan denk je dat in engels en na een tijdje bedenk je waarom denk ik niet in Nederlands maar dan kan je het ook gewoon niet omzetten. Of dan praat je op skype in het Nederlands tegen iemand en dan begin je Engelse woorden te gebruiken en kan je niet meer op het Nederlandse woord komen. Heeeeeeeel raar!

En donderdag is mijn verjaardag en iedereen hier is helemaal ohhh ben je zenuwachtig, euhhmm nee. Maarh ier is het dus echt iets heel groots dat je 18 wordt, al kan het mij niet zoveel schelen. Maar ik heb wel een paar vrienden van school uitgenodigt en ik heb geen idee wat ik met mijn familie ga doen volgens mij wouden ze uiteten maar dat vertel ik de volgende keer allemaal wel weer, want ben nu op school en hebben bijna pauze en dan is er een optreden van studenten dus opschieten!!

xxx

  • 19 Maart 2012 - 12:25

    Lotte:

    Hello Schattie!
    Ook ik volg je verhalen. echt leuk!
    Geluk voor je dat met het gezin zo'n goed contact hebt en ze zulke leuke dingen met je doen. Misschien regelen ze voor je wel verjaardag een grote doos waar Andre in zit, haha.

    Kus en ''niet'' tot snel xx

  • 19 Maart 2012 - 14:27

    Gerlinda:

    Fijn dat je het zo naar de zin hebt, alvast een fijne verjaardag gewenst.

  • 22 Maart 2012 - 14:17

    Gerrie Aalfs:

    He Annika, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, 18! Rijden, stemmen etc etc. Wens je een te gekke dag toe namens ons allen. Ik ben even kwijt of je nu vooruit zit qua tijd of andersom dus misschien moet je ook nog jarig worden of ben je het al geweest, maar voor Nederlandse begrippen ben ik op tijd.
    Leuk dat je een leuk weekend hebt gehad en ben benieuwd wat ze gaan organiseren voor je 18 de!
    Wij gaan vanavond naar Soldaat van Oranje ook leuk.

    He dikke verjaardagskus en groetjes Jochem Gerrie, joep en Max

  • 24 Maart 2012 - 07:42

    Dineke:

    Hoi Annika,

    Beetje later maar alsnog van harte met je 18e!! verjaardag.

    De fijne dag heb je hopelijk wel gehad,
    en zo te lezen heb je het goed naar de zin.

    Groetjes
    Dineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Bahrs Scrub

Annika

Actief sinds 30 Nov. 2011
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 19198

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 01 Augustus 2015

Stage Aruba

27 Augustus 2014 - 18 December 2014

Study abroad, Jyväskylä Finland

26 Januari 2012 - 30 Juni 2012

Australie 2012

Landen bezocht: