Nog maar een maandje; ( - Reisverslag uit Bahrs Scrub, Australië van Annika Braaksma - WaarBenJij.nu Nog maar een maandje; ( - Reisverslag uit Bahrs Scrub, Australië van Annika Braaksma - WaarBenJij.nu

Nog maar een maandje; (

Door: annikabraaksma

Blijf op de hoogte en volg Annika

01 Juni 2012 | Australië, Bahrs Scrub

Heeheehee!

Maar weer even een verslagje sinds ik op school zit en mijn account is gechrashed dus ik toch niks voor school kan doen; )

Heb niet heel veel spannends gedaan, maar voordat ik alles weer vergeet is het maar beter dat ik het nu opschrijf.

Ik was gebleven dat ik bij Sue was, ik ben daar tot donderdag ochtend geweest en heb daar elke avond wel een concert gehad. Haar kinderen gaan naar een school waar muziek heel belangrijk is. Dus een concertje van het jongste jochie, de volgende avond van de orkesten van de oudere meiden en eentje van het jongste meisje met haar koor; ) Was super leuk om te zijn en ze zijn allemaal ook echt heel goed! Woensdag ben ik de hele dag op Canterbury geweest, hun school, Joshie had een under 8 day, een soort van spelletjes dag en eigenlijk willen ze dan dat er een ouder mee gaat om de dingen met ze te doen. Maar aangezien Sue ziek was en nog moest rennen omdat ze een printer moest regelen voor de oudste ging ik met hem mee. Was heel vermoeiend maar wel super gezellig. Woensdag avond zijn we The State of Origin wezen kijken. Dat is een Rugby wedstrijd tussen Queensland en New South Wales waarbij de spelers spelen voor het team waar ze vandaan komen, best grappig want normaal spelen ze met elkaar en nu spelen ze tegen hun eigen team genoten. En ik snap zelfs al bijna de regels al heb ik meer gehoord over hoe goed de spelers uit uizagen of juist niet, dat krijg je als je rugby gaat kijken met 4meiden en hun vader; )

Donderdag ochtent ben ik heeeeel snel naar school gegaan, eerst de andere kinderen op Canterbury afgezet daarna naar huis geraced en vervolgens snel uniform en school spul gepakt en naar school; ) Savonds ging ik nog even winkelen in de Hyperdome met Katelin en Helena voor Katelins verjaardag. Maar Helena moest onverwachts Carly van werk halen en toen ben ik bij vrienden daar gebleven en zijn we daarna nog naar een soort gloeiworm grotten gegaan, supermooi! Echt al die kleine glinsterlampjes in zon grot echt heel mooi!

Vrijdag ochtend er weer veel te vroeg uit na veel te laat thuis komen want het was Katelin verjaardag en ze wou ontbijten bij Maccas, dus wij in alle vroegte naar de Mac waarna ik het heb kunnen presteren om 2 dagen op school te verschijnen en beide meer dan een 3kwartier te laat; )Savonds super lekker gegeten met Opa en Oma en daarna hebben Helena en ik iedereen de kamer uitgestuurd want wij wouden het songfestival kijken; )

Zaterdag zijn we wezen schaatsen!!!! Voor Katelins verjaardag dus we zijn met zijn vieren, katelin, Mark, Katrina en ik. Was super leuk alleen Katelin viel na een halfuurtje al en wou daarna niks meer dus opgegeven moment zijn we eerder naar huis gegaan maar verder hadden we echt super leuke dag! Thuis moesten we heel erg opschieten want onderweg naar huis kregen we telefoontje dat we uit eten gingen. Dat was niet zon succes; s Opa en oma gaan daar blijkbaar best vaak heen en nooit problemen en nu hadden we 4 vissen die gewoon echt vies en niet goed gebakken waren. Mochten we ietsn ieuws uitkiezen dus we gingen voor de zalm. En toen we die kregen waren die niet goed gebakken, helemaal rauw aan de binnenkant en zelfs nog koud. Daar hebben weh et maar bij gelaten want de rest had ondertussen hun eten allang op en wou wel weg. Aan het einde hebben we toch nog een voucher gekregen dus iedereen weer blij; ) Eenmaal thuis zijn Helena en ik weer naar de tv gerend voor songfestival; p

Zondag zijn we naar Brisbane geweest voor een politie museum of zoiets; ) Dus daar hebben we ons de hele ochtend mooi mee vermaakt. En savonds gingen we natuurlijk weer songfestical kijken. Met heel veel geschreeuw en gegil over de uitslag wie wel en niet punten mocht krijgen; p

Maandag weer een gewone school dag en daarna wouden een vriendin en ik naar de bios maar uiteindelijk mocht zij niet meer dus ben ik maar met Carly films gaan kijken, heeeel gezellig zij maakt haar verslagen en ik kijk films; p En lekker met papa en mama geskyped!

Dinsdag ben ik na school weer opgehaald door Sue omdat ze die avond een concert hadden met de knoren en dat gaf haar weer een reden om mij mee te nemen; ) Was echt super mooi, de 2oudste meiden gaan half juni naar amerika voor the world Choir games, zeg maar WK voor koren en ook zij traden op en dat was echt zooooo goed en mooi! En terwijl ik eigenlijk naar huis zou gaan wouden ze dat ik lbeef dus ben ik daar blijven slapen en sochtends vroeg weer naar school geraced; )

Gisteren zijn we weer uiteten geweest en deze keer zonder een probleem het eten was echt super goed en daarna ben ik nog weer even naar de Hyperdome geweest met vrienden en daarna nog lekker met Dorethje geskyped en vandaag wordt ik naar school opgehaald door Anna om daar heen te gaan tot morgen met Kristen, een van Sues dochters; )

Het wordt nu toch wel echt heel eng hoor! Bijna weer naar huis en mama is bijna hier. AHHHHHH en het is maar goed dat ik de tickets enzo heb om naar huis te gaan want ik vermaak me hier wel, maar aan de andere kant wil ik ook wel heel graag gewoon weer mijn eigen vriendinnen en mijn eigen familie die me kunnen vervelen en lekker studeren en gewoon lekker nederlands eten en alles! Maar dat komt vast wel goed!
Heb nog een paar leuke weken voor de boeg, Mama, Cairns, Harvery Bay/Fraser Island komt allemaal nog goed! Vrees dat het helaas zo voor bij is!; (
Maar ik heb een geweldige ervaring gehad hier en blij dat ik dit heb kunnen doen maar het is ook goed om straks weer thuis te zijn en iedereen weer te zien!

Maar ik moet nu echt opschieten heb bijna pauze!

xxxxx

  • 01 Juni 2012 - 07:48

    Gerlinda:

    Je hebt het mooi naar de zin lees ik, leuk om te lezen. Wat gaat de tijd snel, nog een maand en dan ga je al weer naar huis. Nou geniet van je laatste weken, nog veel plezier. Groetjes Ger Linda.

  • 03 Juni 2012 - 20:39

    Tineke:

    Hi Annika,
    je begint al te verengelsen. Sinds ik op school zit betekent hier wat anders, maar dat komt wel weer goed, als je thuis bent.Heb je altijd logeerspullen bij je, of zo?
    Hier is het schuurfeest in Wachtum geweest, waar alle jeugd uit Oosterhesselen was.Joost was er de hele zondag moe van
    Groetjes,
    Tineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Bahrs Scrub

Annika

Actief sinds 30 Nov. 2011
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 19204

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 01 Augustus 2015

Stage Aruba

27 Augustus 2014 - 18 December 2014

Study abroad, Jyväskylä Finland

26 Januari 2012 - 30 Juni 2012

Australie 2012

Landen bezocht: