Aankomst - Reisverslag uit Bahrs Scrub, Australië van Annika Braaksma - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Bahrs Scrub, Australië van Annika Braaksma - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: annikabraaksma

Blijf op de hoogte en volg Annika

30 Januari 2012 | Australië, Bahrs Scrub

Hee iedereen,

Laat ik maar eens beginnen aan een blog, ik weet niet hoelang ik het vol hou maar ik heb nu toch even niks te doen. Iedereen is naar school en aan het werk.
Ik ben gelukkig heel aangekomen, het is toch wel zwaar hoor zon lange reis in je eentje 2 nachten overgeslagen en me suf verveeld in het vliegtuig, vliegen is toch niet mijn hobby; ) Maar alles is goed gegaan, zelfs het overstappen en mijn bagage. Toch wel leuke grappen van het WEP( de Australische organisatie) Moet je 4x in je eentje overstappen en je bagage overgooien en alles komen ze je in Sydney bij je laatste overstap opwachten om je uit te leggen en te helpen met overstappen omdat je daar moeite mee kan hebben, toch wel fijn dat je dat bij je laatste overstap doen en niet bij je eerste; )

Ik heb ondertussen mijn kamer hier ingericht en mijn koffers leeg gemaakt. Het is hier echt super gezellig met die meiden. Ze doen hier echt alles met de auto, ze weten amper wat het woord fiets betekent. En de MacDonalds is hier populair, gewoon voor de koffie of het ijs niet eens het eten en ja jullie geloven het niet maar ze hebben hier een MacFlurry Stroopwafel ik ben bijna gillend die mac uit gerend van blijdschap, nouja ze noemen het caramel en biscuit maar het is hetzelfde; )

We zijn vanochtend, ja het is hier ochtend, nouja half 11, langs mijn school gereden en naar de school gegaan van Carly, mijn 'zusje', is toch wel een verschil, iedereen hier heeft een uniform aan. Maar ook daar zijn grote verschillen in, op de school van Carly, een private school, heeft iedereen echt hetzelfde aan. Een rok tot over de knieen, een blouse, schoenen om je stuk over te lachen, haar netjes in een staart en allemaal dezelfde tas, ziet er wel heel netjes uit allemaal. Maar op de school waar ik heen ga, een public school, is alles wat makkelijker, iedereen hoort zwarte schoenen aan te hebben maar ze hadden alle soorten schoenen aan en alleen de rokjes hadden dezelfde kleur en er zijn 2 soorten of heel kort of kort. Maar ook alle polos waren anders.

Maar ik ga me nu door een bult papier werken wat ik van school heb gekregen en de organisatie.
Tot zo ver mijn goede begin van het schrijven van een blog; )

xxx Annika

  • 30 Januari 2012 - 21:43

    Fam. Lufting:

    Hoi Annika, wat fijn dat ook jij goed bent aangekomen. Nu kan het grote avontuur beginnen. Veel plezier en ook jij gaat het wel volhouden hoor om je blog bij te houden. Daar rekenen wij tenminste wel op.

    Groeten uit Dalen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Bahrs Scrub

Annika

Actief sinds 30 Nov. 2011
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 19182

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 01 Augustus 2015

Stage Aruba

27 Augustus 2014 - 18 December 2014

Study abroad, Jyväskylä Finland

26 Januari 2012 - 30 Juni 2012

Australie 2012

Landen bezocht: