Carly is hot - Reisverslag uit Bahrs Scrub, Australië van Annika Braaksma - WaarBenJij.nu Carly is hot - Reisverslag uit Bahrs Scrub, Australië van Annika Braaksma - WaarBenJij.nu

Carly is hot

Door: annikabraaksma

Blijf op de hoogte en volg Annika

05 Maart 2012 | Australië, Bahrs Scrub

Hee

Ik begin het al bijna te vergeten, dat blog schrijven. Maar we waren ook een beetje door onze WIFI heen dus laatste dagen niet echt mijn laptop gebruikt; )

En ik ben allang weer vergeten wat ik allemaal heb gedaan. Maar afgelopen weekend was leuk gezellig en druk, heb mijn contact persoon voor het eerst onmoet, lekker op tijd maar ze had net een dochtertje gekregen. Ben 2 keer naar de Hyperdome geweest, groot winkelcentrum hier. Ben met Katrina naar wat vrienden van haar geweest en bij hun gezwommen! En naar een koala reservaat geweest. Die beestjes zijn zoooo lief, ze slapen echt alleen maar, maar als je ze aan zon boom ziet hangen te slapen wil je ze echt knuffelen!

Op school is het nu lekker rustig, bijna de helft van alle 12e jaars zijn op marine kamp, lekker in de regen, zij liever dan ik. Nee ik wou ook graag marine studies doen maarja aangezien het al voller dan voller is heb ik maar andere vakken gekozen. Maar daardoor is het op school wel lekker rustig en leer je mensen wat beter kennen omdat je niet van die grote groeps gesprekken hebt van 12 mensen maar je nu maar met 5 mensen bent ofzo. Gaat ook goed met vrienden maken en alles. Ze gingen zaterdag naar het strand maar ik moest naar christine mijn contact persoon en uiteindelijk heeft het de hele zaterdag geregend, dus blij dat ik niet op het strand was; )

Hier in huis gaat het ook goed, is nog steeds een groot verschil, ineens 5 broertjes en zusje, maar denk dat dat nooit gaat wennen. Al het geschreeuw, alle rotzooi overal, dramas voordat je iedereen in de auto hebt zitten voor school en andere dingen. Ben blij dat ik naar school kan lopen en de rest om 8uur vertrekt met de auto terwijl ik rond half 8wakker wordt ga douchen en omkleden en pas rond 8uur de keuken inloop.Ook gaan Katelin jongste zusje, Carly, Helena mijn host mama en ik in mei naar Melbourne voor een lang weekend; )

Maar denk dat dit het wel zo ongeveer was voor nu, ik weet namelijk echt niet meer wat ik allemaal heb gedaan!

xxxxx
Ohh en de titel is omdat carly het zo graag wou en ik eigenlijk geen keuze; )

  • 08 Maart 2012 - 17:48

    Fam. Lufting:

    Hey Annika, wat fijn dat je het goed naar de zin hebt downunder. Volop genieten en blijf toch wel schrijven hoor. Voor de achterblijvers is het heel leuk om die verhalen te lezen.

    Groeten van ons allemaal

  • 11 Maart 2012 - 20:10

    Gerrie Aalfs:

    He Annika, net al jouw verhalen even geupdated, was er nog niet aan toe gekomem. Leuke verhalen heb je en je maakt van alles mee lees ik.
    Nu wij een weekje op wintersport geweest, echt heerlijk en bijna Australische temperaturen, geweldig.
    Halverwege de piste 15 graden, echt genieten. Joanne de vriendin van Joep was ook mee dit keer, was gezellig. Ook in Nederland wordt het langzaam voorjaar en bot alles lekker uit. Toch wel heerlijk winterseizoen gehad hoor met schaatsen etc. Met Joep naar Abn Amro tennistoernooi geweest en daar hebben we in de finale Roger Federer zien spelen, geweldig had hem nog nooit gezien. Joep vond het ook leuk. Max loopt vanaf morgen een week stage en Joep moet flink buffelen om zijn 3.2 voor economie op te krikken. MIsschien goed plan dat hij ook eens daar heen gaat haalt hij misschien ook een keer een A. Voor de rest prima hier, lees je verhaklen wel weer groetjes en veel plezier in april op het eiland Gerrie, Jochem, Joep en Max

  • 13 Maart 2012 - 14:36

    Vincent Cremer:

    heel veel plezier he in australia
    lekker veel zon zeker daar
    groetjes je achterbuurjongen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Bahrs Scrub

Annika

Actief sinds 30 Nov. 2011
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 19179

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 01 Augustus 2015

Stage Aruba

27 Augustus 2014 - 18 December 2014

Study abroad, Jyväskylä Finland

26 Januari 2012 - 30 Juni 2012

Australie 2012

Landen bezocht: