Op de helft! - Reisverslag uit Bahrs Scrub, Australië van Annika Braaksma - WaarBenJij.nu Op de helft! - Reisverslag uit Bahrs Scrub, Australië van Annika Braaksma - WaarBenJij.nu

Op de helft!

Door: annikabraaksma

Blijf op de hoogte en volg Annika

18 April 2012 | Australië, Bahrs Scrub

Heee allemaal!

Loop al weer achter zie ik want ik ben al weer voor de helft vergeten wat ik de laatste week van de vakantie heb gedaan;s

Maar ik was gebleven bij dat we naar dat aboritional stadje zijn geweest. Zaterdag avond ben ik naar vriendinnen gegaan voor een sleepover, super gezellig en heeerlijk vermoeiend; ) Zondags nog een tijd je gezellig daar rond gehangen en weer naar huis te gaan. Savonds zijn we naar een van Helenas broers geweest die een soort van samenkomen na de kerk hadden, komen ze met een paar van hun broers en zussen die ook naar de kerk zijn geweest en wat vrienden samen en eten ze gezamelijk wat. Was wel weer een drama om alles voor elkaar te krijgen, Carly, Katrina en ik in rokken van Helena omdat ze alleen maar rokken mogen dragen die over de knie komen, schouders bedekt, een klein doekje over het hoofd en geen sieraden. Maar opzich best gezellig allemaal; )

Maandags zijn Carly en ik boodschappen wezen doen met haar collegas waarmee we gingen kamperen de volgende 3dagen. Nou dat boodschappen doen heeft ons toch wel de hele dag gekost een groot drama, denk dat we wel 3uur in de supermarkt zijn geweest, heb me stuk gelachen daar! Daarna zijn we bijna bij iedereen langs gereden om alle kampeer onderdelen te verzamelen en na een hele dag van ongeregelde organisatie waren we weer thuis.

Dinsdag ochtend vroeg eruit omdat we om 8uur moesten verzamelen bij de mac! Daarna nog meer ongeregel met alle autos inpakken en de macdonals ook een van achter de toonbank gezien omdatwe de koelkist dingen, kan even niet meer op de naam komen, moesten vullen met ijs blokjes om ons eten en drinken koud te houden. Het was zeg maar kampeer tripje van Carly en haar collegas van macdonals en een paar anderen; )En na een uur waren we eindelij onderweg naar Noosa! De camping was echt super leuk, was op een stuk land wat niet echt bewoond was enzo en als je van onze kampeer plek afliep stond je al op het strand en er liepen overal kangaroes rond, super leuk! Dus heb lekker paar dagen op het strand gelegen en niks gedaan! Was super gezellig!
Toen we donderdag weer thuis kwamen zijn Carly en ik bijna gelijk door gegaan naar een vriendin om te winkelen en lekker uit eten te gaan!

Vrijdag niet zoveel gedaan, gewoon beetje lekker bijgekomen en films gekeken.

Zaterdag ben ik naar Supafest geweest, een super groot urban fesitval, mar carly en wat vriendinnen van mij. Was echt super leuk met artiesten als Chris Brown, Kelly Rowland, Ludacris, Tpain, Big sean en nog veeeel en veel meer; ) Savonds nog maar een sleep over met de hele nacht films kijken en zondag hebben we de hele dag half dood op de bank gelegen; )

En maandag mochten we al weer fijntjes naas school!Maar dat was opzich ook wel fijn, iedereen weer zien enzo.

En ik ben ook al over de helft van mij tijd hier; ( En ik vrees dat het vanaf nu heeeeel snel gaat allemaal.Ga over 2weken lekker naar Melbourne voor paar dagen, en vanaf dan is het nog 4week en dan is mama hier al!
Wel super jammer, vermaak me hier wel op school en met vrienden en hier thuis! Maar aan de andere kant ook wel fijn om gewoon weer terug te gaan naar alles wat vertrouwd was en waar je thuis hoort; ) Dus vanaf nu moet ik er maar gewoon zoveel mogelijk van maken want voor ik het weet zit ik weer thuis op de bank vrees ik!

Maar ik denk dat ik het nu wel ongeveer heb tot nu toe!
Dus ik ga weer lekker mijn huiswerk maken; )


xxxx

  • 18 April 2012 - 10:58

    Ieneke Draaijers:

    He Annika,
    Precies zoals je zegt de helft zit er al weer op en voor je het weet ga je weer naar huis, geniet nog even lekker van de dingen die op je af komen.Ik vind het leuk je op deze manier te kunnen volgen.
    groetjes Ieneke

  • 18 April 2012 - 14:33

    Tineke:

    Hoi Meisje,
    je hebt het wel super naar je zin, he? Eigenlijk twijfelde ik daar ook niet aan, dat dat zo zou zijn.Wij missen je wel een beetje,
    groetjes uit een regenachtig Oosterhesselen,
    Tineke

  • 18 April 2012 - 16:15

    Piedie:

    hé meis,
    Wat fijn dat je er op verheugd, dat ik kom. Alleen stap ik pas over 8 weken in het vliegtuig.
    Geniet maar extra veel van de komende weken.

  • 18 April 2012 - 19:53

    Gerlinda:

    Volgens mij vermaak jij je prima, geniet nog even, en maak er mooie tijd van.

  • 25 April 2012 - 09:38

    Gerrie En Familie:

    He is het echt alweer op de helft? WAt gaat de tijd toch megasnel. Piedie komt zo al bijna jouw kant op.
    Hier zijn gangetje. Joep na 3 eer eindelijk zijn scooterrijbewijs gehaald. Jippie. OOk voor ons want de kosten waren iedere keer 190 euro!
    Deze week hebben wij een Duitse uitwisselingsstudente in huis. Erg gezellig en leuk en toch andes een meisje in een mannenhuishouding.
    Heb afgelopen weekend 10.8 km hard gelopen rondom het Paterswoldse meer Walk for Life. Was erg trots op mezelf dat het gelukt is. Volgende week wij ook vakantie gaan niet echt weg maar gewoon lekker vrij en misschien nog naar Adam met Koninginnedag. En ik moet werken tijdens het Bevrijdingsfestival in Assen op 5 mei maar dat is altijd leuk.
    Nu verder niet echt veel nieuws. Max heeft nog stage gelopen bij een reclamebureau en hij en een vriend hebben samen met de eigenaar een nieuw logo ontwikkeld voor het Zernke college. Iedereen was erg enthousiast en ze hebben zelfs een presentatie gegeven voor de Raad van Bestuur. Hier nog niets van gehoord maar we wachten natuurlijk nog steeds op die miljoenenorder! Nu veel plezier maar weer leuk om alle verslagen te lezen. En wij hopen dat de zomer eindelijk eens komt, dat weer echt vreselijk hier. liefs Gerrie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Bahrs Scrub

Annika

Actief sinds 30 Nov. 2011
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 19203

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 01 Augustus 2015

Stage Aruba

27 Augustus 2014 - 18 December 2014

Study abroad, Jyväskylä Finland

26 Januari 2012 - 30 Juni 2012

Australie 2012

Landen bezocht: