Verjaardag! - Reisverslag uit Bahrs Scrub, Australië van Annika Braaksma - WaarBenJij.nu Verjaardag! - Reisverslag uit Bahrs Scrub, Australië van Annika Braaksma - WaarBenJij.nu

Verjaardag!

Door: annikabraaksma

Blijf op de hoogte en volg Annika

28 Maart 2012 | Australië, Bahrs Scrub

Heee!

Even kijken waar was ik gebleven, is toch wel lastig hoor blog bij houden! Veel te druk met vanalles en nog wat!
Maar ik was ergens vlak voor mijn verjaardag gebleven; )

Nou 18 worden is hier dus heel groot en iedereen vroeg me de hele week al of ik zenuwachtig was, maar tja voor mij betekent het nou niet zo heel veel. Maar sochtends vroeg kreeg ik een ontbijtje op bed en wat cadeautjes van mijn gast gezin; ) Daarna ben ik naar school gegaan waar ze me 18ballonnen in de handen drukten waar ik de rest van de dag nog mee rond kon lopen en een van de jongens had bedacht dat hij alle klassen met mij had en dat hij om de 15 minuten, gedurende de hele dag, happy birthday ging zingen, heeeeel fijn dus. Nee was wel super lief allemaal. Maar gelukkig werd ik gered door Calry en Helena want Carly had na de eerst 3 klassen de rest van de dag sport en daar had ze niet zon zin in dus Helena heeft Carly en mij rond 11uur van school gehaald en ons naar een super mooi en groot winkel centrum een halfuurtje verderop gebracht waar we lekker pannekoeken hebben gegeten en gewinkeld!

Vrijdag avond had ik een klein feestje wat heel gezellig was met gewoon een paar vrienden van school, wat can Carlys vrienden en een paar van Katrina en opa en oma waren er ook! Was super leuk!En ook fijn voor mijn gast ouders zodat ze konden zien wie mijn vrienden waren; )

Zaterdag zijn Carly en ik naar de stad gegaan, Brisbane, om daar met Rik en een vriend af te spreken die net aangekomen waren om hier voor 3maand te werken.Savonds zou ik eigenlijk met Carly mee naar een feestje maar voelde me niet goed en was super super moe dus heb lekker een film avondje gehouden met Helena.

Zondag zijn de hele dag bij opa en oma geweest omdat die gisteren naar Nederland zijn vertrokken voor 6 weken. Dus we hebben daar lekker gegeten en paaseieren gezocht.

Ze hadden de hele week al No Talent Time hier op school, leerlingen die acts op voeren vooral zingen. Was super grappig en sommige ook echt heel goed en maandag hadden ze de finale en wat jongens uit ons jaar deden ook mee met dansen en zingen. Echt geweldig we zaten allemaal te huilen van het lachen op onze stoelen echt zoo jammer dat we niks mochten opnemen, had het met liefde voor jullie allemaal willen doen en laten zien!

Gister ben ik ziek naar huis gegaan, beetje totale vermoeiheid denk ik, hoofdpijn, beetje misselijk en alles en lekker de hele middag geslapen en daarna met mams geskyped; )

En vandaag weer gewoon lekker naar school geweest! Dus jullie zijn weer lekker op de hoogte van alles hier!

Groetjes maar weer en tot mijn volgende blog; )


xxxx

  • 28 Maart 2012 - 07:16

    Tineke:

    Goed van je, weer die blog bijhouden. Blijven wij ook op de hoogte.
    Gelukkig dat je weer kunt skypen met je mams.
    Groetjes uit en zonnig Oosterhesselen

  • 30 Maart 2012 - 12:43

    Rikie:

    Hoi Annika, ik heb nu pas de tijd genomen om je blog te lezen! Foei!
    Mooi dat je het zo leuk hebt daar in het verre Australië!
    Groeten, ook van Henk, uit het mooie Oosterhesselen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Bahrs Scrub

Annika

Actief sinds 30 Nov. 2011
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 19181

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 01 Augustus 2015

Stage Aruba

27 Augustus 2014 - 18 December 2014

Study abroad, Jyväskylä Finland

26 Januari 2012 - 30 Juni 2012

Australie 2012

Landen bezocht: